Hogere klantentrouw, sterkere sales

Je hebt klanten overtuigd om voor jou te kiezen. Een netwerk van dealers uitgebouwd. Je geniet het vertrouwen van professionals die graag met jouw producten werken. Prima. Maar hoe hou je iedereen loyaal aan je merk? Hoe onderhoud je je relaties en boost je je sales? Vergeet de klassieke spaaractie. Met een online loyalty platform scoor je vandaag pas echt goeie punten!

Van wireframes tot design: een technische UX-oefening

Voor we beginnen met het ontwikkelen en designen van je online loyalty platform schetsen we eerst het hele proces uit. Met wireframes brengen we het stap voor stap in kaart, van punten sparen tot punten inruilen. We bepalen de structuur van de website en maken die zo overzichtelijk en gebruiksvriendelijk mogelijk. Bezoekers moeten er tenslotte snel hun weg vinden. En: we zetten een communicatie- en e-mailflow op om in elke fase van de actie met gebruikers te communiceren en de motivatie hoog te houden.

Een standaard loyalty platform of eentje op maat? We kijken welke oplossing het best past bij wat en wie jij wil bereiken.

En wat win jij?

Terwijl de gebruikers van je loyalty platform kunnen sparen voor mooie cadeaus, pluk ook jij er de vruchten van. Je versterkt de klantentrouw, verhoogt de merkbetrokkenheid en geeft je sales een boost.

Kortom, met een loyalty platform wint iedereen!