Meer leads?

Bouw je website uit tot een sales tool

Je website is je online visitekaartje. Ze draagt je corporate imago uit en biedt je doelgroepen precies wat ze zoeken. Maar hoe maak je je site aantrekkelijk voor bezoekers? En vooral: hoe zorg je ervoor dat ze je makkelijk vinden én verleid worden tot conversie? Wij tonen je de weg.

Technische en functionele analyse

Voor we beginnen aan het (ver)bouwen van je website luisteren we naar wat jij ermee wil aanvangen. Alles start dus met een verkennend gesprek waarin we jouw wensen nauwgezet en in detail overlopen.
Met deze input doen we research naar je doelgroep en zijn (online) gedrag en verwachtingen. Vervolgens maken we een technische en functionele analyse en een eerste aanzet tot een informatiearchitectuur, zeg maar het plan voor je website.

Aandacht voor UX

Bij het uittekenen van de blauwdruk voor je website, is een goede user experience (UX) cruciaal. Je wil bezoekers toch een aangename gebruikerservaring en jezelf meer leads bezorgen? Dat kan door aandacht te besteden aan:

  • Een duidelijke navigatie en structuur
  • Een aantrekkelijk webdesign
  • Heldere en relevante content
  • Conversiegerichte call-to-action buttons

Met behulp van wireframes schetsen we je alvast hoe de structuur en de flow van je website er zal uitzien. We testen en verbeteren daarbij de verschillende userflows en ontwikkelen op basis hiervan doorgedreven prototypes.

We maken van je website een activerend online platform dat waardevolle leads genereert

Webdesign trekt aan

Eenmaal de structuur goed zit, gaan onze designers aan de slag. We geven je website een look&feel die bezoekers aantrekt en een fijne surfervaring bezorgt. Voor het design baseren we ons op jouw huisstijl, al durven we evengoed buiten de lijntjes te kleuren.

By the way: bij het designen denken we niet in pagina’s, maar werken we met een designsysteem. Zo kan jij je website in de toekomst op een eenvoudige en consistente manier uitbreiden met nieuwe features of pagina’s.