Van alle nieuwe digitale marketingtools is e-mail een vaste waarde. Als je het goed aanpakt, is professionele e-mailmarketing dan ook een dankbaar én toegankelijk instrument om doelgroepen (op geregelde basis) te informeren, klanten te fideliseren of leads te genereren.

E-mailcampagne op jouw maat

Een periodieke nieuwsbrief via e-mail uitsturen om de band met de klant aan te halen of een eenmalige mail verzenden om een opendeurdag of andere activiteit aan te kondigen? Altijd een goed idee. Je houdt je naam top-of-mind en kan er de trafiek naar je website extra mee boosten.

Maar hoe zet je zo’n e-mailcampagne op? Hoe stel je een kwalitatief klanten- en/of prospectenbestand samen? Met welke content, visuals en call-to-actions behaal je de beste resultaten? Welke online marketingtool gebruik je om je nieuwsbrieven te versturen? MailChimp misschien? En hoe evalueer je de impact van je e-mails en sla je de brug naar marketing automation om geautomatiseerde e-mailcampagnes op te zetten en de dialoog met de klant nog te versterken?

Aan de slag met jouw project

Bij WebComm ontwikkelen we de website die bij jouw bedrijf past en technisch goed zit,
klaar om je digitaal op de kaart te zetten en online te groeien.

Maak een afspraak